209 reviews
4.6/5 average rating
Henrik Dunér
Henrik Nielsen
"Super service et on a bien mangé, p'tit déjeu francophone avec le réseau local, délicieux comme d'habitude et on a profité du vent, delà vue sur la mer et du soleil et des bonnes relations sociales. ☀️ ⛵ 🥑 faut ramener la famille..."
a month ago
Google review
Miroslav Colic
"Sjajno mesto!!!"
a month ago
Google review
Philippe Scherrer
"En liten god bit av genuin fransk kultur och gästvänlighet värmer upp Helsingborg"
3 months ago
Google review
Lars Rosenqvist
"Gott kaffe. God mat. Väl utvalda viner. Trevlig lokal med terrass. Alltid lika trevlig och uppmärksam personal. Rekommenderas starkt."
4 months ago
Google review
G R
"Trevlig och mysig café. Bra mat. Sjukt bra bemötande av personal. En del av maten jag fick var kall men detta löstes utan problem. Kommer definitivt tillbaka <3"
7 months ago
Google review
BudnetService AB
"Café Étoile är ett litet guldkorn! Här får man perfekt bryggt kaffe, fräscha bakverk och en varm, välkomnande atmosfär. Inredningen är charmig och servicen personlig. Ett café som lyckas kombinera kvalitet med genuin trivsel fem stjärnor utan tvekan! ⭐⭐⭐⭐⭐"
8 months ago
Google review
Bibbi Henriksson
"Jättegod mat!"
10 months ago
Google review
Mr. Peacerich
"Riktigt bra på alla sätt"
a year ago
Google review
Peter Magnusson
"Cozy little spot in the heart of Helsingborg with a lovely French bistro vibe. Great food from breakfast to dinner, friendly staff who go the extra mile, and a big outdoor seating area with heaters in the warmer months. One of my go-to places—highly recommend!"
a year ago
Google review
Johnny Lexros
"Nice little French "pub""
a year ago
Google review
Assa
"Jättecharmig fransk pärla. Lite trångt, men mysigt. Hade alla hjärtans dag AW med fräscha tapasrätter. Väldigt gott alltihopa. Även vinet. ♥️"
a year ago
Google review
Mollberg J
"Vi äter en frisk och mycket god räksallad som heter Monaco. Mycket på talriken . Så imponerad av den extremt goda rätten. Bästa salladen jag smakat."
2 years ago
Google review
Valentina Cerenzia
"Fedt sted til en cocktail/drink på en solrig dag"
2 years ago
Google review
Jim Sandersson
"Väldigt fräsch frukost. Pressad juice, gott kaffe och varm baguette. Trevligt bemötande"
2 years ago
Google review
Anna
"Fantastiskt trevligt ställe med god mat och underbar personal. Rekommenderas!"
2 years ago
Google review
Ikr Abd
"Ett mysigaste ställen i Helsingborg"
2 years ago
Google review
Hans Palmborg
"Alltid mer än gott kaffe och bröd"
2 years ago
Google review
Linda Falkenström
"Otroligt fint ställe med en mysig inredning , God cappuccino"
2 years ago
Google review
Alma Strömstedt
"trevlig och rolig personal och jättegod mat"
2 years ago
Google review
Tomas Ekstrand
"Grym uppvaktning av personal då vi stannade till o testade lite Gin o Rom. All heder åt Pågen som var en härlig prick som fick oss skratta en hel del."
3 years ago
Google review
Théo Denq
"Really good place to chill with friends i do recommand this restaurant"
3 years ago
Google review
Mohamad Al Zawadi
"The breakfast was great Served as mini cheese sandwich with yogurt and juice / coffee The avocado sandwich is a MUST to try 👍🏼"
3 years ago
Google review
Laszlo Kovacs
"Stans bästa kaffe. Mys o bra utsikt. Centralt. Uteservering. Solig. Hemtrevligt"
3 years ago
Google review
Filip Nilsson
"Kanonbra service på ett riktigt bra ställe. Härlig atmosfär och god mat."
3 years ago
Google review
"Had a few beers and snacks for business at their outdoor seating. Excellent view and atmosphere with a coazy almost mediterranean feeling. Nice music and overall ambience. No food this time (I have eaten here before and the kitchen does not dissapoint). The owner is super friendly and chill, a pleasure to talk to. Well worth visiting, highly recommended!"
a month ago