3,403 verified testimonials
4.6/5 average rating
Lone Weng Andresen Verified customer
Cathrin Bugtrup Sørensen Verified customer
"Buketterne er virkelig flotte, synes også de lever op til det I viser på hjemmesiden."
a year ago
Winnie Schack Verified customer
"Jeg nyder altid de buketter jeg har fået lavet fra livingflowers. De holder utrolig længe, og genbruges i juledekorationer o.lign."
a year ago
Dorte Larsen Verified customer
"Flotte buketter og hurtig levering. Købte en buket i august 2024 og den er stadig fin her 10 måneder senere."
a year ago
Ulla sisseck Verified customer
"Jeg er meget begejstret for det jeg købte, så flot ud og blev leveret hurtigt og sikkert"
a year ago
Birthe Moser Verified customer
"Meget smuk buket som modtager blev rigtig glad for."
a year ago
Morten Verified customer
"Super flotte buketter og hurtig levering."
a year ago
Kim Rud Petersen Verified customer
"Flotte farger, nydelig innpakning, god duft og rask levering!"
a year ago
Birgitte Pedersen Verified customer
"Buketterne er fine og udstrakt grad af service fra Living Flowers Office"
a year ago
Lene Verified customer
"Den flotteste buket og den dufter som af friske blomster"
a year ago
Madde Lidèn Verified customer
"Oroligt nöjd med båda mina buketter 💐 Kundtjänst kontaktade mig och vi kunde snabbt lösa mitt problem . På återseende"
a year ago
David Verified customer
"Alltid ett helt otroligt! Lika imponerad varje gång. Luktar underbart och håller länge. Rekommenderas!"
a year ago
Tina Petersen Verified customer
"Super flotte buketter, der leveres til tiden. Derfor også gode at bruge som gave, da man er sikker på at ønsket leveringsdag overholdes."
a year ago
Hanna Chapman Verified customer
"Buketterne er flotte og servicen er rigtig god"
a year ago
Bernth Nilsson Verified customer
"Det er bare helt helt perfekt"
a year ago
Britta Christensen Verified customer
"Fantastisk smuk buket som pryder i stuen. Hurtig levering"
a year ago
Anders Martinsson Verified customer
"Det behöver stå tydligt vem som beställt buketten i meddelandet från Bring. Min flickvän kastade meddelandet då hon trodde att det var ett bedrägeriförsök eftersom hon inte beställt något från er. Fick fråga henne om hon inte fått nått"
a year ago
Jette HANSEN Verified customer
"Flotte buket. Hurtig levering."
a year ago
Martin Verified customer
"Smukke produkter som lever op til forventningerne."
a year ago
Michael Bjergstrøm Verified customer
"De har altid fine buketter,og Deres levering er perfekt:"
a year ago
Sanna Verified customer
"Väldigt fin buketter, snabb leverans."
a year ago
Alexander Olsen Verified customer
"Hurtigt og nemt. Flot indpakning og flotte blomster, der blev hurtigt leveret."
a year ago
Pia Winkel Verified customer
"De er meget fine og altid flot indpakning ☺️"
a year ago
Anja Verified customer
"Flot buket blomster😃"
a year ago
Linn Verified customer
"Veldig fin og lukter godt. Forventet mulig en litt større bukett, men lært til en annen gang."
a year ago
"Smukke buketter og fantastisk kundeservice."
a year ago