3,403 verified testimonials
4.6/5 average rating
Mange K Verified customer
Susanne kjærgaard Verified customer
"Fantastisk og super nemt. Rigtig glædelig jul til jer"
2 years ago
Kathe Nørby Verified customer
"Jeg har købt 2 buketter. Hvor er de smukke. Elsker konceptet. Vil bestille en ny buket til mig selv."
2 years ago
Bente kæseler Verified customer
"Smukke buketter, holder længe, dufter længe. Men jeres pakkepost er lidt hård ved dem😞"
2 years ago
Bente kæseler Verified customer
"Smukke buketter og en god service, æsken buketten var i var dog list ødelagt og en enkelt blomst knækket, så måske I skal have en snak med dem som levere jeres buketter."
2 years ago
Per Abrahamsson Verified customer
"Välkommen sammansatta och vackra. Önskar sådana och ger bort vid tillfällen"
2 years ago
Peter Verified customer
"Hurtig levering og buketten ligner billedet"
2 years ago
Chriss Johnny Thanen Verified customer
"Absolutt ingen ekspert på dette området, men synes de så veldig fine ut, og at de skal holde seg i gode 6 mnd."
2 years ago
Madsen Flemming Verified customer
"Fin fin buket! Solid indpakning. Anbefales!!"
2 years ago
Karl S Verified customer
"Dette er andre gangen jeg kjøper blomster fra Living Flowers, og det ser veldig bra ut denne gangen også :-)"
2 years ago
Johnny Rasmussen Verified customer
"Alt var perfekt 👌"
2 years ago
Mariane Ibsen Verified customer
"Hurtig levering og blomsterne lever helt op til mine forventninger"
2 years ago
Helle Brink Frederiksen Verified customer
"Min datter fik en flot og fantastisk buket - hun blev så glad 🎄🎄"
2 years ago
Anna Olesen Verified customer
"Den er så smuk, og forsvarligt indpakket"
2 years ago
Tove Ahler Verified customer
"Hej Indpakning var OK og selve buketten er rigtig fint Desværre opdagede jeg for sent at igennem ældre sagen gir I 10%. God dag"
2 years ago
Eva Jørgensen Verified customer
"Imponerende lang levetid for buketterne. Selv efter 1 år står buketten flot"
2 years ago
Annelie Verified customer
"Mycket fina buketter. Snabb leverans Önskat att det fanns fler julgrupper att välja bland. Såg att de som fanns desutom var slutsålda"
2 years ago
Björn Wide Verified customer
"Väldigt fina produkter som håller väsentligt längre än de 6 månader som utlovas. Har köpt många till oss men också till anhöriga som glöds åt de fina och hållbara buketterna. De är också ytterst prisvärda i förhållande till vad du får."
2 years ago
Kathe Nørby Verified customer
"Hurtig levering og smukke buketter. Nu overvejer jeg en tredje til mig selv."
2 years ago
Jannie Hermann Verified customer
"Super fine buketter, som kan pynte hjemmet i lang tid."
2 years ago
Rikke Verified customer
"Det var en gave, modtager blev utroligt glad! Jeg havde en god oplevelse med bestilling, og levering."
2 years ago
Dorte Verified customer
"Nemt at bestille og flotte buketter"
2 years ago
Helle Madsen Verified customer
"Fantastiske buketter. Jeg har foræret en buket til min datter, svigerdatter og selvfølgelig mig selv. Farverne er super flotte, og pynter så fint derhjemme."
2 years ago
Daniel Verified customer
"Mycket fina, och givet livslängd tycker jag även att de är prisvärda. Rekommenderar blommorna starkt, däremot inte att använda Bring för leverans. De lämnade blommorna hos en granne och enligt dem var det min uppgift att hämta dem."
2 years ago
Helle Verified customer
"Flotte buketter der holder længe og super hurtig levering!"
2 years ago
"Fantastiskt fina buketter och snabb leverans. Mycket nöjd med de tre buketter och vasar jag har köpt."
2 years ago