Lise Verified customer
Mia Rytter Lindgaard Verified customer
"Super flotte buketter og fair pris! Nem bestillings system og brugervenlig hjemmeside, samt hurtig levering. Hvor der i emballagen er passet på buketten. En kæmpe anbefaling herfra. Jeg handler kun hos jer fra nu af."
a year ago
Per Nielsen Verified customer
"Fin buket. Men en del der knækket under transport"
a year ago
Charlotte Verified customer
"Mycket fin bukett, men den luktade ganska starkt av nån slags kombination av hö och parfym"
a year ago
Dorte Verified customer
"Den dufter mere end hvad rart er"
a year ago
Nils Verified customer
"Buketter og service er i top - når man er opmærksom på farvegengivelsen på billederne forekommer overdrevne - for farverige."
2 years ago
Anne-Mette Verified customer
"Blomsterne kommer fint frem, men jeg kan ønske mig at der uden på kassen tydeligt står “op” - så man som modtager kan passe bedst muligt på blomsterne"
2 years ago
Inge Johansson Verified customer
"Kære Britta. God service med bestilling og levering, men æsken var godt stor til bukettens størrelse, det var lidt problematisk at julepakke den ind- og jeg syntes den nok vil fylde rigelig under træet den 24. GOD JUL Venlig hilsen Inge J."
2 years ago
Lykke Jørgensen Overgård Verified customer
"Vildt flotte velduftende blomster. Bestilte sammen med buketten en vase, der skulle passe til ifølge beskrivelsen. Eneste minus; syntes det var lidt ærgerligt at buketten ikke var klippet til, så den rent faktisk passede ned i vasen."
2 years ago
Monika Verified customer
"Jag tycker allt är toppen men blev lite besviken på leveranstiden sista gången då jag hade hoppats på att det som står på webben skulle stämma (lev nästa vardag eller lördag) men det blev flera dagar senare."
2 years ago
Mikael Verified customer
"En mycket vacker bukett, snabb och bra leverans."
2 years ago
Ankie Verified customer
"Fina buketter. Har beställt 2ggr. Man måste ta en Storslagen eller Lyxig bukett för att få den rätta känslan!!"
2 years ago
Anett Jørgensen Verified customer
"Veldig fornøyd med blomstene/oppsatsene. For kort tid til å si noe om holdbarheten. Rask levering. Frakten er utfordrende. Har nå bestilt 2 x og begge gangene var forpakningen ødelagt. Siste gangen var deler av buketten ødelagt."
2 years ago
Gunilla Arvidsson Forsmark Verified customer
"Väldigt fin bukett som överensstämde med bilden. Dock luktade den mycket av hö. Har sprayat den lite så lukten inte är framträdande längre. Kartongen var mycket tunn, kändes som om den lätt hade kunnat tryckas ihop och förstöra buketten."
2 years ago
Alt Verified customer
"Blomstene er fine, men de lukter sterkt og ikke nødvendigvis behagelig. Lukten forsvinner ikke (har det i en uke nå)."
2 years ago
Julie F Verified customer
"Flot buket! Egentlig som forventet ud fra billeder. Buketten kom intakt i dens indpakning, så det var meget positivt! Skal til at spare sammen til endnu en buket…."
2 years ago
Sandra Verified customer
"Väldigt fina buketter, tog de två st små. De var lite mindre än vad jag trodde."
2 years ago
Amanda Verified customer
"Bra service. Snabb leverans. Buketterna kändes mycket mindre än på bild. Fick separera dem en del då blev det okej. Önskar fler utlämningsalternativ. Fick åka långt till bring"
2 years ago
Jenny Verified customer
"De är fantastiskt fint förpackade vid leverans och känns väldigt lyxiga. Det är min andra leverans nu, första buketten är fortfarande jättefin efter 1 år. Barnen tycker dock att de luktar lite unket men det försvinner efter ett tag."
2 years ago
Inger Marie Verified customer
"Rask levering, buketten var godt pakket og jeg var veldig fornøyd med utseendet på den. Akkurat som på bildet!"
2 years ago
Pernille Verified customer
"Fine blomster, lukter godt. Minibukettene er litt dyre i forhold til størrelsen (og de andre bukettene), men pene og hyggelige."
2 years ago
Gitte Lene Tygesen Verified customer
"Fin buket 👍🌹"
2 years ago
Pia Hostrup Verified customer
"Green hope er en meget dyster buket, jeg skrev med Sara og fik tilsendt lidt af det stærke grønne og lidt hvidt, det hjalp meget. Så god service, men vil ikke anbefale denne buket til andre"
2 years ago
Hanne Roed Verified customer
"Fine buketter - lugter lidt af "hø" men det fortager sig i løbet af en dag eller to ;-)"
2 years ago
Benedicte Molnes Verified customer
"Fin blomsterbukett. Det var enkelt å handle, og levering gitt sømløst. Eneste var at det var mye eukalyptus i buketten. Det gjelder alle buketter. Da jeg mailet dere om dette (vi har allergi på kontoret) sa dere at ingenting kan gjøres."
2 years ago
"Blomstene kom fint frem før jul. Mottakeren var fornøyd. Har kun sett bilde av blomstene, men varen kom trygt frem og så ut til å være ganske etter beskrivelsen."
a year ago