58 reviews
4.9/5 average rating
Marije Dijksma
Jesse Mensah
"Well thought out menu, quality ingredients, and dishes that make you wish you had a bigger stomach. The warm, familiar service and atmosphere is however what won us over."
3 years ago
Google review
Manuel Villena
"Gisteravond genoten van een heerlijk Italiaans diner in de kerk van Hensbroek. Een prachtige ontvangst, in een meer dan bijzondere mooie setting en heerlijke gerechten met bijpassende wijnen. Het is zeker geen straf om bij Remco en Ylenia aan tafel te schuiven."
3 years ago
Google review
Rebecca De Koning
"How beautiful it is, everything is very clean, comfortable, I recommend everyone to come"
5 years ago
Google review
Frank Handgraaf
"Leuke omgeving lekker eten "
7 years ago
Google review
Frank Handgraaf
"Leuke omgeving lekker eten"
7 years ago
Google review
Dory Re
"Fantastisch. Mooie ambiance, heerlijk eten en pracht mensen, live muziek. Una serata Italiana completa!"
7 years ago
Google review
Dory Re
"Fantastisch. Mooie ambiance, heerlijk eten en pracht mensen, live muziek. Una serata Italiana completa"
7 years ago
Google review
JPC Dekker
"Dit jaar zijn we voor de vierde keer bij het Tuindiner van Ylenia en Remco geweest. Het was weer geweldig! Heerlijk eten, prachtige ambiance, fijne bediening. Grazie mile e a la prossima!"
7 years ago
Google review
Edwin Sieraad
"Wat een geweldige avond hebben wij weer gehad bij het tuindiner heerlijke gerechten,mooie wijnen en live muziek en dat alles in een schitterende ambiance. kijken nu al uit naar editie 2020."
7 years ago
Google review
Edwin Sieraad
"Wat een geweldige avond hebben wij weer gehad bij het tuindiner heerlijke gerechten,mooie wijnen en live muziek en dat alles in een schitterende ambiance. kijken nu al uit naar editie 2020."
7 years ago
Google review
Willem Roderkerke
"Super gezellig gezeten en gegeten met vrienden."
7 years ago
Google review
Sanne Jellema
"Wat ontzettend leuk was ons tuindiner bij Ylenia en Remco! De prachtige locatie, het gezellige (onbekende) tafelgezelschap, de sfeer en natuurlijk het eten, de hele avond was super en we komen zeker nog eens terug! Bedankt!"
7 years ago
Google review
Debora Meijer
"Een top avond bij jullie gehad met heerlijk eten! Hele aardige mensen met passie voor hun werk. Een uniek diner waar we elk jaar graag naar terug komen."
7 years ago
Google review
Debora Meijer
"Een top avond bij jullie gehad met heerlijk eten! Hele aardige mensen met passie voor hun werk. Een uniek diner waar we elk jaar graag naar terug komen."
7 years ago
Google review
Japke Eyck
"Echt heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Je waant je in Italië en ik kan deze ervaring iedereen aanraden. We hebben een topavond gehad en de wijnen waren perfect gekozen. Deze zangers traden voor het laatst op en sloten af met een persoonlijk lied voor de gastheer- en dame. Dit moet je echt een keer beleven!"
7 years ago
Google review
Hans Peter van der Horst
"Heerlijk en divers eten."
7 years ago
Google review
Hans Peter van der Horst
"Heerlijk en divers eten."
7 years ago
Google review
Marco van Tongeren
"Wat een bijzondere avond , Echt top !"
8 years ago
Google review
Gerrit de Koning
"Geweldige ambiance, heel gezellig iedereen aan een lange tafel. Heerlijk eten met een prima wijnarrangement. Live muziek."
8 years ago
Google review
Jacqueline van Amsterdam
"In 1 woord: geweldig! Heerlijk eten, fantastische sfeer, leuke (onbekende) mensen."
8 years ago
Google review
Krystel Hendrikse
"We hebben een heerlijke avond gehad tijdens het tuindiner. Alles was perfect op elkaar afgestemd. Van de vriendelijke ontvangst, de gerechten, de muziek als de perfecte bediening. Het eten was subliem en tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader om bij te wonen. Wij komen terug!"
8 years ago
Google review
Krystel Hendrikse
"We hebben een heerlijke avond gehad tijdens het tuindiner. Alles was perfect op elkaar afgestemd. Van de vriendelijke ontvangst, de gerechten, de muziek als de perfecte bediening. Het eten was subliem en tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader om bij te wonen. Wij komen terug!"
8 years ago
Google review
Shannon M
"Beautiful space, delicious food, friendly people. It was a wonderful evening! I'm very happy that we found out about this dinner early enough to get a spot - well worth it!!"
8 years ago
Google review
Harry Huider
"Fantastisch gegeten in een gezellige overdekte tuin. Leuke bediening."
8 years ago
Google review
"Na een zeer warm welkom op een prachtige locatie (veel aandacht voor de aankleding) hebben we heerlijk gegeten. De sfeer, service, muziek, eten en drinken pasten allemaal bij elkaar en we hebben genoten. Dit is absoluut een aanrader voor een gezellige, feestelijke en leuke avond en hopelijk kunnen wij er volgend jaar weer bij zijn. Extra bedankt voor Ylenia..." Read more
2 years ago