58 reviews
4.9/5 average rating
els commandeur
els commandeur
"We hebben weer, net als vorig jaar heel erg genoten van de ontvangst , de geweldige sfeer,het voortreffelijke eten, de wijnen, kortom, een avond om nooit te vergeten, dus, zien jullie ons volgend jaar natuurlijk weer......."
9 years ago
Google review
Deborah Zannini
"Een unieke ervaring, een echt sprookjes locatie! Heerlijk genoten van de sfeer en overheerlijk eten, het gevoel om even in Italie te zijn! Wat doen jullie een geweldig werk lieve Remco en Ylenia! Een echte aanrader!"
9 years ago
Google review
Deborah Zannini
"Een unieke ervaring, een echt sprookjes locatie! Heerlijk genoten van de sfeer en overheerlijk eten, het gevoel om even in Italie te zijn! Wat doen jullie een geweldig werk lieve Remco en Ylenia! Een echte aanrader!"
9 years ago
Google review
Marije Blokdijk
"Geweldig concept, heerlijke en bovenal gezellige avond gehad! Aan een lange tafel genoten van mooi puur Italiaans eten en drinken."
9 years ago
Google review
Marije Blokdijk
"Geweldig concept, heerlijke en bovenal gezellige avond gehad! Aan een lange tafel genoten van mooi puur Italiaans eten en drinken."
9 years ago
Google review
Marcel Vogel
"Geweldige avond gehad. Ylenia en Remco Borsato zijn geweldige mensen. We gaan volgend jaar weer."
9 years ago
Google review
Marcel Vogel
"Geweldige avond gehad. Ylenia en Remco Borsato zijn geweldige mensen. We gaan volgend jaar weer."
9 years ago
Google review
"We hebben weer, net als vorig jaar heel erg genoten van de ontvangst , de geweldige sfeer,het voortreffelijke eten, de wijnen, kortom, een avond om nooit te vergeten, dus, zien jullie ons volgend jaar natuurlijk weer......."
9 years ago